Loes Pennings
Loes Pennings
Ambitie en passie vind ik belangrijk bij mijn klanten, of het nu gaat om een grote organisatie met een eigen marketingafdeling of een klein familiebedrijf. Het inspireert en enthousiasmeert me en helpt enorm om er in gezamenlijkheid helemaal voor te gaan! Of het gaat om het ontwerp of restyling van een huisstijl, een folder, brochure, pakkende advertentie, website of een belettering van auto, etalage of bord… Ik denk graag mee, werk graag in teamverband of één-op-één met de klant. Samen met mijn opdrachtgever probeer ik uit te vinden wat hij of zij nodig heeft en kijk daarbij verder dan het uitgestippelde plan en idee van mijn klant. Uiteindelijk willen we namelijk samen een client, eindgebruiker of consument bereiken. Die houd ik voor ogen, daar gaat het om!
WERKWIJZE
Tijdens een kennismakingsgesprek bespreek ik wat de wensen en praktische randvoorwaarden zijn. Ik ben op m’n sterkst als er een grof plan ligt, waarbij ik mag meedenken in het vinden van een visuele (merk-)oplossing. Of het nou gaat om de creatie van een nieuwe naam, een nieuwe huisstijl, of een sterke mix aan communicatiemiddelen. Of… De doorontwikkeling van een bestaand concept, dat vind ik misschien nog wel het leukst.’ Creatief zijn binnen (of juist nèt buiten) een kader.
OPDRACHTGEVERS
Ik werk voor een breed scala aan opdrachtgevers. Denk aan zzp’ers, midden- en kleinbedrijf, regionale zorgverleners, (lokale) detailhandel, landelijke winkelketen en culturele sector. Neem gerust een kijkje in mijn portfolio of volg me op Facebook of Instagram om te weten voor wie ik zoal werk en gewerkt heb.
Loes Pennings